nedjelja, travnja 01, 2007

Ecpm i Adsense

Svi vi koji koristite Google Adsense program imate prilike da vidite u izvestaju Ecpm. Posto se Ecpm stalno menja, evo pojasnjenja sta je zapravo ECPM. Ecpm je skracenica od "effective cost per thousand impressions" i izracunava se kad se zarada podeli brojem impresija i pomnozi sa 1000. Dakle, to je proracun, koliko bi zaradili na tacno 1000 impresija ako bi tempo zarade bio potpuno isti kao tog perioda za koji gledate izvestaj. Recimo da gledate izvestaj za danas, i imate zaradu 1.5 dolara a imali ste 100 impresija. Na 1000 impresija imali bi dakle 15 dolara zarade. Naravno, zarada se stalno menja obzirom da su dva klika retko iste vrednosti, a kamoli svi klikovi u jednom danu. Da ne govorimo o tome na koliko impresija dobijete jedan klik, ali Ecpm u svakom slucaju moze da posluzi kao orjentir i jos jedna stavka u analizi i statistici vase zarade putem Google Adsense programa.

Oznake:

0 Comments:

Objavi komentar

Links to this post:

Stvori vezu

<< Home