petak, lipnja 01, 2007

Sta se ne sme u Adsense

Par stvari koje nikako NEMOJTE da radite:

- NE kliktati na svoje reklame
- NE govoriti nikome da klikce na vase reklame
- NE uslovljavati posetioce da kliknu na reklame

I ne pokusavajte da zavarate trag promenom IP-a, kompjutera i slicno. Verujte, Google ce vas lako naci i ukinuti vam racun. Koje god prevare da se setite, niste prvi, i ja ne znam nikog ko je uspeo da radi mimo pravila duze od mesec dana. Mnogo je korisnije baviti se ovim posteno jer ce zarada samo rasti.

Oznake:

2 Comments:

Anonymous Anonimno said...

meni treba Vas savjet. napravio sam blog. u stvari sajt na blog platformi.

http://tehnologija.wordpress.com

i bavim se necim cega nema srpskom vebu. a to su ozbiljni tekstovi na temu tehnologije preprade hrane. prije nekih mjesec dana sam krenuo i od tada ne gledam sunca ni mjeseca. sada vec imam prilican broj tekstova. trebace mi jos dosta vremena da objavim sve sto sam u toku studija radio.

posto sam vidjeo da ovo oduzima mnooogo vremena - dosao sam u nedoumicu da li da se ovim ozbiljno bavim ili da se zadrzim na blogovanju i povremeno pisem po koji tekst.

da uopste razmisljam o tome da mozda mogu i nesto zaraditi od svog pisanja dosao sam otuda sto sam primjetio da google izbacuje na prvu stranicu moj blog pri mnogim pretregama vezanim za hranu.
sljedece sto bih trebao je da kupim domen i posvetim se malo uredjivanju sajta. a ovo ce opet oduzeti mnogo vremena i novca pa se zato Vama javljam.

e sad mi recite kolika treba da je posjecenost sajta da bi se ostvarila neka zarada. vrijedi li i da pokusavam.

unaprijed hvala na odgovoru. mnogo biste mi pomogli.

četvrtak, 21 lipnja, 2007  
Blogger acca said...

Zdravo Zdravko,
Vise od 3000 poseta za prvih mesec dana je odlicno. Nije potrebno registrovati domenu da bi se prikljucio Adsense programu, moze se to uraditi i sa blogom. Odlicna je stvar i stro su ti tekstovi originalni, a kazem i broj poseta je zadovoljavajuci za start. Problem moze biti jedino to sto je blog na Srpskom, a Srpski jos uvek nije prihvacen kao osnovni jezik za Adsense. Od Ex-yu jezika dozvoljen je Hrvatski, a inace najveci broj webmastera koji rade Adsense krecu sa Engleskim. Medjutim, obzirom da ti je blog ozbiljan, posecen i svi tekstovi su tvoji autorski (kako sam shvatio), predlazem ti da popunis prijavu za Adsense (klikom na baner desno na ovom blogu ces otici do formulara) i probas. Postoji sansa da te prihvate.
I jos ti predlazem, ako znas Engleski ili neki drugi od "vecih" jezika, da uradis jos jedan blog na tom jeziku slicne tematike pa i na njega stavis Adsense.
Veci broj relevantnih reklama ce se pojavljivati na Engleskom sajtu (blogu) a samim tim ce i zarada biti veca.
Inace, za jos neke informacije koje su ti potrebne i sve vrste saveta mozes mi se javiti i na mail acca.aleksandar-at-gmail-tacka-com

pozdrav i puno uspeha

petak, 22 lipnja, 2007  

Objavi komentar

<< Home